Звертаємо Вашу увагу, що автомобільні запчастини, які реалізуються в Інтернет-магазині є вживаними, тому повернення товару можливе лише за згодою Продавця (ч. 2 ст. 8 та ч. 1 ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів»).
Якщо недоліки товару можуть бути виявлені при візуальному огляді – Ви повинні заявити про такі недоліки під час отримання товару. На жаль, ми не приймаємо до повернення товар, якщо під час отримання від перевізника Ви не заявили про наявність таких недоліків.
Якщо протягом 14 днів з моменту отримання товару Ви виявили його несправність, будь ласка, зв’яжіться з нами для погодження умов повернення.
Щоб повернути товар та сплачені за нього кошти Вам потрібно заповнити заяву на повернення (бланк заяви також прикріплений до накладної та надсилається Вам разом із товаром) і надіслати її на нашу адресу разом із несправним товаром, накладною, розрахунковим документом та супровідними документами на товар, якщо такі надавались (технічний паспорт, гарантійний талон тощо).
За умови підтвердження несправності товару, Ви можете обрати аналогічний товар або повернути сплачені кошти. Кошти повертаються Вам протягом 30 днів у спосіб, зазначений Вами у заяві на повернення.
Витрати на монтаж/демонтаж запчастини не відшкодовуються.
Детальніше з умовами повернення товару та сплачених коштів Ви можете ознайомитися в Розділах 7-9 Публічного договору купівлі-продажу Товару в Інтернет-магазині.